Вісник Чернігівського державного педагогічного університету / ред.: О. Ф. Явоненко. - Чернігів, 2004. - 295 с. - (Пед. науки; Вип. 23). - укp.Висвітлено теоретичні основи формування наукового світогляду учнів у навчанні фізики, проаналізовано роль та місце задач у процесі вивчення фізики. Розглянуто питання використання комп'ютерного моделювання на уроках фізики, стимулювання творчої уяви підлітків як основи успішного розвитку дивергентного мислення. Викладено методику навчання фізики у ВНЗ, описано технологію розвитку творчих здібностей студентів у процесі розв'язування дослідницьких задач, сучасні моделі організації фізичного практикуму. Визначено шляхи удосконалення підготовки студентів-фізиків педагогічних університетів. Освещены теоретические основы формирования научного мировоззрения учеников в обучении физике, проанализированы роль и место задач в процессе изучения физики. Рассмотрены вопросы использования компьютерного моделирования на уроках физики, стимулирования творческого представления подростков как основы успешного развития дивергентного мышления. Изложена методика обучения физике в ВУЗ, представлены технология развития творческих способностей студентов в процессе решения исследовательских задач, современные модели организации физического практикума. Определены пути усовершенствования подготовки студентов-физиков педагогических университетов. Індекс рубрикатора НБУВ: В3р
Шифр НБУВ: Ж71858 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|