Вісник Чернігівського державного педагогічного університету / ред.: О. Ф. Явоненко. - Чернігів, 2004. - 103 с. - (Пед. науки; Вип. 22). - укp.Розглянуто метод проектів як дидактичну основу реалізації проектно-технологічного підходу до трудової підготовки учнів загальноосвітньої школи. Проаналізовано особливості підготовки вчителів трудового навчання з профілю "автосправа", формування в учнів електромонтажних умінь та навичок. Висвітлено психолого-педагогічні аспекти профорієнтації учнів на сферу гуманітарної діяльності, особливості їх професійного самовизначення за ринкових умов. Рассмотрен метод проектов как дидактическая основа реализации проектно-технологического подхода к трудовой подготовке учеников общеобразовательной школы. Проанализированы особенности подготовки учителей трудового обучения по профилю "автодело", формирование у учеников электромонтажных умений и навыков. Освещены психолого-педагогические аспекты профориентации учеников на сферу гуманитарной деятельности, особенности их профессионального самоопределения в рыночных условиях. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж71858 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|