Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т.Г.Шевченка / ред.: М. О. Носко. - Чернігів, 2005. - 199 с. - (Психол. науки; Вип. 31, т. 3). - укp.Наведено соціально-психологічну характеристику організаторських здібностей у студентів. Проаналізовано фактор української національної ідентичності та усвідомлення "престижності" і "непрестижності" буття українцем серед студентської молоді. Висвітлено особливості рекламно-інформаційних технологій у пропаганді здорового способу життя студентів. Розглянуто питання застосування діагностики соціального інтелекту для дослідження соціально-психологічних особливостей юнацтва. Розкрито психологічний вплив комп'ютерних ігор на агресію підлітків. Визначено психологічні особливості агресивної поведінки молоді в ситуації міжособистісного конфлікту, взаємозв'язок соціально-психологічних характеристик студентів - учителів початкових класів та психологічної готовності до розвитку креативності молодших школярів. Приведена социально-психологическая характеристика организаторских способностей у студентов. Проанализирован фактор украинской национальной идентичности и осознания "престижности" и "непрестижности" бытия украинцем среди студенческой молодежи. Освещены особенности рекламно-информационных технологий в пропаганде здорового образа жизни студентов. Рассмотрены вопросы применения диагностики социального интеллекта для исследования социально-психологических особенностей юношества. Изучено психологическое влияние компьютерных игр на агрессию подростков. Определены психологические особенности агрессивного поведения молодежи в ситуации межличностного конфликта, взаимосвязь социально-психологических характеристик студентов - учителей начальных классов и психологической готовности к развитию креативности младших школьников. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3 + Ч314
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71858 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|