Гуманізація навчально-виховного процесу : Наук.-метод. зб. Вип. 22 / ред.: В. І. Сипченко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2004. - 306 с. - укp.Висвітлено науково-теоретичні засади виховання дітей, роль сімейних традицій. Проаналізовано досвід формування практичних вмінь і навичок у дітей в сучасній школі, вплив телебачення на формування їх девіантної поведінки. Розглянуто питання психолого-педагогічної компетентності вчителів школи як складової професійної компетентності, описано праксеологічну складову модернізації педагогічної освіти. Викладено контекстно-комунікативний підхід до вивчення менеджерами іноземної мови. Освещены научно-теоретические основы воспитания детей, роль семейных традиций. Проанализированы опыт формирования практических умений и навыков у детей в современной школе, влияние телевидения на формирование их девиантного поведения. Рассмотрены вопросы психолого-педагогической компетентности учителей школы как составной части профессиональной компетентности, описана праксеологическая составная модернизации педагогического образования. Изложен контекстно-коммуникативный подход к изучению менеджерами иностранного языка. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)
Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|