Дидактика математики: проблеми і дослідження : Міжнар. зб. наук. робіт. Вип. 22 / ред.: М. І. Бурда; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Донец. нац. ун-т, Ін-т педагогіки Акад. пед. наук України, Донец. шк. евристики Донец. фірми наукоєм. технологій НАН України. - Донецьк : ТЕАН, 2004. - 135 c. - рус.Розглянуто проблему трансформації змісту курсу вищої математики в технічних університетах за умов використання сучасних інформаційних технологій, питання активізації процесу навчання математики студентів ВНЗ. Висвітлено аспекти інженерної освіти у сучасному інформаційному суспільстві. Викладено концепцію формування прийомів евристичної діяльності учнів у процесі навчання математики, описано систему компонентів творчого мислення. Запропоновано диференційований підхід до навчання учнів математики на основі їх персональних когнітивних стилів. Рассмотрены проблема трансформации содержания курса высшей математики в технических университетах в условиях использования современных информационных технологий, вопросы активизации процесса обучения математики студентов ВУЗ. Освещены аспекты инженерного образования в современном информационном обществе. Представлена концепция формирования приёмов эвристической деятельности учеников в процессе обучения математики, описана система компонентов творческого мышления. Предложен дифференцированный подход к обучению учеников математики на основе их персональных когнитивных стилей. Індекс рубрикатора НБУВ: В1ря54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|