Єракова Л. Диференційований підхід до навчання рухових дій на уроках фізичної культури в спеціалізованій школі-інтернаті для дітей з вадами зору [Електронний ресурс] / Л. Єракова // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 1. - С. 71-73. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розглянуто особливості навчання рухових дій дітей з важкою патологією зору на уроках фізичної культури, а також специфіку застосування диференційованого підходу до навчання дітей з різним ступенем втрати зору за умов спільного навчання у школі-інтернаті. Рассмотрены особенности обучения двигательным действиям детей с тяжелой патологией зрения на уроках физической культуры, а также специфика применения дифференцированного подхода к обучению детей с разной степенью потери зрения в условиях совместного обучения в школе-интернате. This article is devoted to features of teaching motor skills of children with a heavy pathology of sight at lessons of physical culture. The specifity of application of the differentiated approach to teaching children with a different degree of loss of sight in conditions of joint teaching at school-boarding is considered. Ключ. слова: рухові дії, діти з вадами зору Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.670.2 + Ч433.241.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|