РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000038964<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мічуда А.  
Імідж тренера в системі маркетингу фізкультурно оздоровчих послуг [Електронний ресурс] / А. Мічуда // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 1. - С. 105-108. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто питання, зв'язані з використанням іміджу тренера в маркетингу фізкультурно-оздоровчих послуг. Визначено підходи до формування іміджу тренера в процесі маркетингової діяльності фізкультурно-оздоровчих організацій.

Рассмотрены вопросы, связанные с использованием имиджа тренера в маркетинге физкультурно-оздоровительных услуг. Определены подходы к формированию имиджа тренера в процессе маркетинговой деятельности физкультурно-оздоровительных организаций.

In clause the questions connected to use of image of the trainer in marketing of fitness services are considered. The approaches to formation of image of the trainer are defined during marketing activity of fitness organizations.


Ключ. слова: імідж, тренер
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4УКР)п92

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського