Інформаційний маркетинг : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни / уклад.: Л. Ф. Єжова; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2004. - 185 c. - Бібліогр.: с. 183-184. - укp.Розглянуто питання інформаційного маркетингу. Наведено економіко-математичні методи та моделі маркетингу, а також принципи моніторингу маркетингової інформації. Проаналізовано особливості дослідження ринків апаратних і програмних засобів, інформаційних ресурсів, маркетингових і консалтингових послуг, праці в інформаційній галузі. Висвітлено питання ціноутворення на ринку програмних продуктів. Рассмотрены вопросы информационного маркетинга. Приведены экономико-математические методы и модели маркетинга, а также принципы мониторинга маркетинговой информации. Проанализированы особенности исследования рынков аппаратных и программных средств, информационных ресурсов, маркетинговых и консалтинговых услуг, труда в информационной сфере. Освещены вопросы ценообразования на рынке программных продуктов. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)390-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА657918 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|