РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000039124<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Інформаційний маркетинг : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни / уклад.: Л. Ф. Єжова; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2004. - 185 c. - Бібліогр.: с. 183-184. - укp.

Розглянуто питання інформаційного маркетингу. Наведено економіко-математичні методи та моделі маркетингу, а також принципи моніторингу маркетингової інформації. Проаналізовано особливості дослідження ринків апаратних і програмних засобів, інформаційних ресурсів, маркетингових і консалтингових послуг, праці в інформаційній галузі. Висвітлено питання ціноутворення на ринку програмних продуктів.

Рассмотрены вопросы информационного маркетинга. Приведены экономико-математические методы и модели маркетинга, а также принципы мониторинга маркетинговой информации. Проанализированы особенности исследования рынков аппаратных и программных средств, информационных ресурсов, маркетинговых и консалтинговых услуг, труда в информационной сфере. Освещены вопросы ценообразования на рынке программных продуктов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)390-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657918 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського