Романенко Н. Г. Концептуальні засади викладання фундаментальних навчальних дисциплін в дизайн-освіті / Н. Г. Романенко, В. А. Афонін, Ю. П. Іщенко, О. М. Лагода // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2004. - № 6. - С. 67-73. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Побудовано основу структурно-логічної схеми підготовки дизайнерів різних рівнів акредитації та визначено концептуальні положення викладання фундаментальних дисциплін дизайн-освіти. Построена структурно-логическая схема подготовки дизайнеров разных уровней аккредитации и определены концептуальные положения преподавания фундаментальных учебных дисциплин дизайн-образования. The structural - logical plan of preparation of designers ((( - (( levels accreditation was constructed and conceptual positions of teaching fundamental subject of design - education were determined. Ключ. слова: дизайн(освіта, фундаментальні дисципліни дизайн(освіти, комп'ютерні технології в дизайні Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182р + Щ129.05р(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|