РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000040091<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Брагин Д. А. 
Маркетинг товара : Учеб. пособие / Д. А. Брагин, И. Х. Баширов, Р. М. Лазебник; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк : ООО "Юго-Восток, ЛТД", 2005. - 255 c. - рус.

Раскрыты аспекты маркетинга товара (МТ). Выполнен анализ потребностей и учета демократических факторов при формировании маркетинга всех стратегий товарного ассортимента, рассмотрены вопросы товаропродвижения и сбыта, формирования образа товара у потребителя. Освещена роль логистики в повышении эффективности товаропродвижения. Определены показатели эффективности МТ, маркетинговые стратегии реализации товарной политики, основные факторы появления ходовых товаров. Показано значение жизненного цикла товара.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА664197 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського