РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000040092<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бевзенко В. Ф. 
Маркетинг торговли : Учеб. пособие / В. Ф. Бевзенко, И. В. Балабанова, И. Х. Баширов; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.И.Туган-Барановского. Каф. маркетинга и коммерч. дела. - Донецк : ООО "Юго-Восток, Лтд", 2004. - 148 c. - Библиогр.: с. 137-147 - рус.

Рассмотрены сущность понятия и основные элементы маркетинга торговли, а также особенности планирования маркетинговой деятельности торгового предприятия. Определены основные элементы товаропродвижения, а также место маркетинговых систем в совершенствовании управления распределением. Описаны виды предприятий оптовой и розничной торговли. Предложена методика оценки факторов, влияющих на комплекс продвижения товара.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА656626 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського