Олександер М. А. Маркетинг у секторах національної економіки : Моногр. / М. А. Олександер, В. М. Беспалов, А. О. Губерник, І. О. Жарська, Л. П. Коваленко; ред.: М. А. Окландер. - О. : Астропринт, 2004. - 405 c. - Бібліогр.: с. 398-405. - укp.Висвітлено основні теоретичні положення сучасної концепції маркетингу. Наведено методи організації, впровадження та визначення ефективності маркетингової системи. Встановлено характерні ознаки та запропоновано класифікацію існуючих видів маркетингу. Розглянуто особливості використання маркетингових методів у сфері нефінансових та фінансових корпорацій, а також у галузі загального державного управління. Проаналізовано сучасні тенденції розвитку маркетингу, зокрема, міжнародний, інвестиційний, інноваційний та інформаційний напрямки маркетингових досліджень і особливості формування інтернет-маркетингу. Освещены основные теоретические положения современной концепции маркетинга. Рассмотрены методы организации, внедрения и определения эффективности маркетинговой системы. Установлены характерные признаки и разработана классификация существующих видов маркетинга. Рассмотрены особенности использования маркетинговых методов в отрасли финансовых и нефинансовых корпораций, а также в сфере государственного управления. Проанализированы современные тенденции развития маркетинга, в частности, международное, инвестиционное, инновационное и информационное направления маркетинговых исследований и особенности формирования интернет-маркетинга. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА662054 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|