РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000040098<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Павленко А. Ф. 
Маркетингова політика ціноутворення : Моногр. / А. Ф. Павленко, В. Л. Корнієв; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2004. - 332 c. - Бібліогр.: с. 309-313. - укp.

Розглянуто проблеми маркетингового ціноутворення на вітчизняному ринку, зорієнтованого на залучення споживача за умов зростаючої конкуренції між підприємствами. З урахуванням вітчизняного та зарубіжного досвіду у сфері маркетингового ціноутворення, а також специфіки української економіки розкрито сутність основних положень даного процесу. Визначено роль і місце контролінгу у процесі цінової діяльності підприємства, який підвищує ефективність використання ціни під час реалізації продукції.

Рассмотрены проблемы маркетингового ценообразования на отечественном рынке, ориентированного на привлечение потребителя в условиях возрастающей конкуренции между предприятиями. С учетом отечественного и зарубежного опыта в сфере маркетингового ценообразования, а также специфики украинской экономики раскрыта сущность основных положений данного процесса. Определены роль и место контроллинга в процессе ценовой деятельности предприятия, повышающего эффективность использования цены при реализации продукции.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 + У9(4УКР)0-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА658968 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського