Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000040103<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Тимонин А. М. Маркетинговая стратегия промышленных альянсов : Моногр. / А. М. Тимонин, Е. М. Бровко; Харьк. нац. экон. ун-т. - Х. : ИД "ИНЖЕК", 2004. - 160 c. - Библиогр.: с. 144-151 - рус.Обоснована необходимость формирования маркетинговой стратегии предприятия (МСП) как генеральной линии его поведения на рынке. Рассмотрены механизм обоснования МСП исходя из его принадлежности к альянсу, а также методики расчета целесообразности даного объединения. Описаны методы оценки эффективности инвестиционных средств, а также определения доли рынка предприятия. Показана роль рисков в принятии стратегического решения. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА658014 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|