РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000040103<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тимонин А. М. 
Маркетинговая стратегия промышленных альянсов : Моногр. / А. М. Тимонин, Е. М. Бровко; Харьк. нац. экон. ун-т. - Х. : ИД "ИНЖЕК", 2004. - 160 c. - Библиогр.: с. 144-151 - рус.

Обоснована необходимость формирования маркетинговой стратегии предприятия (МСП) как генеральной линии его поведения на рынке. Рассмотрены механизм обоснования МСП исходя из его принадлежности к альянсу, а также методики расчета целесообразности даного объединения. Описаны методы оценки эффективности инвестиционных средств, а также определения доли рынка предприятия. Показана роль рисков в принятии стратегического решения.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА658014 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського