Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000040289<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Пшонка О. Г. Международный маркетинг в управлении торгово-промышленной палатой : Моногр. / О. Г. Пшонка; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк, 2005. - 170 c. - Библиогр.: с. 128-134 - рус.Рассмотрены вопросы становления и развития торгово-промышленных палат (ТПП) на основе применения международного маркетинга (ММ), а также специфика ММ услуг в деятельности ТПП. Проанализированы зарубежный опыт управления ТПП, особенности формирования их моделей. Предложены методический подход к разработке стратегии маркетинговой деятельности ТПП, а также направления совершенствования их организации. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)30л53 + У9(4УКР)843-803-212.181
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА661832 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|