Чудна Р. Метод анатомо-функціонального аналізу в фізичному вихованні і спорті дітей з вадами розвитку [Електронний ресурс] / Р. Чудна // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 4. - С. 59-61. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.У результаті проведеного дослідження визначено необхідність розвивати систему медико-педагогічного контролю у фізичному вихованні й спорті дітей з порушеннями розвитку на основі методу анатомо-функціонального аналізу, що полягає в прогнозуванні за характером анатомічного дефекту характеру функціональних порушень за фізичних навантажень. В результате проведенного исследования определена необходимость развивать систему медико-педагогического контроля в физическом воспитании и спорте детей с нарушениями развития на основе метода анатомо-функционального анализа, который заключается в прогнозировании по характеру анатомического дефекта, характера функциональных нарушений при физических нагрузках. As a result of conducted studies it has been suggested to develop the medical-pedagogical control in adapted physical education and adaptive sport on the basis of anatomic-functional analysis method, which consists in the dysfunctional feature's prognostication according to anatomic defect of the character of functional disturbances under physical loads. Ключ. слова: метод, порушення, прогнозування Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.1 + Ч435.241.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|