Мова і засоби масової комунікації. Мова сучасного мистецтва. Круглий стіл (до 200-річчя від дня народження М.О.Максимовича) / ред.: Д. С. Бураго; Ін-т філол. Київ. нац. ун-ту ім. Т.Шевченка, Ін-т мовознав. ім. О.О.Потебні НАН України, Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : Вид. дім Д.Бураго, 2004. - 351 с. - (Мова і культура. Сер. Філол.; Вип. 7, т. 3). - укp. - рус.Розглянуто питання риторики телевізійної реклами в аспекті міжрівневої інтеграції. Наведено функціональну характеристику ілокутивних актів рекламної комунікації. Проаналізовано напрямки урбаністичної комунікації в контексті дослідження мовленнєвої комунікації Києва. Висвітлено особливості стилістичного увиразнення фразеологізмів у журналістських текстах, а також функціонально-семантичні особливості темпоральності у текстах української публіцистики. Визначено лінгвоідеологічні та комунікативні особливості політичного дискурсу Великобританії з питань іміграції, шляхи формування образу оратора в передвиборчому політичному дискурсі на основі промов кандидатів у президенти США. Рассмотрены вопросы риторики телевизионной рекламы в аспекте межуровневой интеграции. Приведена функциональная характеристика иллокутивных актов рекламной коммуникации. Проанализированы направления урбанистической коммуникации в контексте исследования коммуникации речи Киева. Освещены особенности стилистического подчеркивания фразеологизмов в журналистских текстах, а также функционально-семантические особенности темпоральности в текстах украинской публицистики. Определены лингвоидеологические и коммуникативные особенности политического дискурса Великобритании по вопросам иммиграции, пути формирования образа оратора в предвыборном политическом дискурсе на основе речи кандидатов в президенты США. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш100.01 + Ш107.715 + Ш.г(4УКР)6дМаксимович,М.
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70660 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|