Лисогор В. М. Моделювання маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств : Моногр. / В. М. Лисогор, О. М. Мороз, О. В. Пітик; Вінниц. держ. аграр. ун-т. - Вінниця : Універсум-Вінниця, 2005. - 119 c. - Бібліогр.: с. 105-107. - укp.Визначено сутність маркетингової діяльності підприємств в аграрному секторі та розглянуто основні напрямки її моделювання. Показано місце і роль бізнес-плану в системі управління підприємством. Розглянуто особливості формування товарної, цінової, збутової політики та комплексу маркетингу як ефективного засобу впливу підприємства на споживача. Обгрунтовано шляхи покращення збутової діяльності підприємства та удосконалення процесу розробки стратегій маркетингу. Розроблено методики розрахунку бізнес-планів та напрямки автоматизації інформаційних технологій у маркетингу. Висвітлено питання правового регулювання маркетингової діяльності підприємства. Раскрыта сущность маркетинговой деятельности предприятия в аграрном секторе и рассмотрены основные направления ее моделирования. Определены место и роль бизнес-плана в системе управления предприятием. Рассмотрены особенности формирования товарной, ценовой, сбытовой политики и комплекса маркетинга как эффективного средства влияния предприятия на потребителя. Обоснованы пути улучшения сбытовой деятельности предприятия и усовершенствования стратегий маркетинга. Разработаны методики расчета бизнес-планов и основные направления автоматизации информационных технологий в маркетинге. Освещены вопросы правового регулирования маркетинговой деятельности предприятия. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321.0-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА665027 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|