Модульно-розвивальна система як об'єкт теоретико-методологічного аналізу : (Зб. матеріалів до п'ятиріччя заснування Ін-ту експерим. систем освіти, 1 листоп. 2004 р.) / ред.: А. В. Фурман; Терноп. акад. нар. госп-ва, Ін-т експерим. систем освіти. - Т. : Екон. думка, 2004. - 80 c. - укp.Розглянуто ідеї, принципи, категорії, теоретичні концепції, методологічні моделі модульно-розвивальної інноваційної системи освіти, а також особливості методологічної роботи у сфері дослідження, нормування та проектування новітніх технологій соціальної взаємодії. Наведено модель професійної діяльності експерта, а також вітакультурні концепції аксіопсихологічної реальності. Рассмотрены идеи, принципы, категории, теоретические концепции, методологические модели модульно-развивающейся инновационной системы образования, а также особенности методологической работы в сфере исследования, нормирования и проектирования новейших технологий социального взаимодействия. Приведены модель профессиональной деятельности эксперта, а также витакультурные концепции аксиопсихологической реальности. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА657945 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|