Науковий вісник Харківського державного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: М. Д. Култаєва. - Х. : ХНПУ, 2004. - 128 с. - (Філос.; Вип. 17). - укp.Розглянуто питання філософії освіти та культури, філософської антропології, зокрема, реалізації етики морально-соціальних взаємин засобами етнокультури. Наведено вимоги болонського процесу до особистості вчителя, теоретичне обгрунтування праобразу європейської інтеграції у спадщині Г.С.Сковороди. Висвітлено головне завдання освітньої політики за умов демократичного ладу. Розкрито суть поняття підсвідомості та апокафізму художнього символу. Проаналізовано вплив персоналізму на формування світогляду О.Кульчицького. Рассмотрены вопросы философии образования и культуры, философской антропологии, в частности, реализации этики морально-социальных взаимоотношений средствами этнокультуры. Приведены требования болонского процесса к личности учителя, теоретическое обоснование праобраза европейской интеграции в наследии Г.С.Сковороды. Освещена основная задача образовательной политики в условиях демократического строя. Раскрыта сущность понятия подсознания и апокафизма художественного символа. Проанализировано влияние персонализма на формирование мировоззрения А.Кульчицкого. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ю0я54(4УКР)3 + Ю703.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69749/філос. Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|