Науковий вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: М. Д. Култаєва. - Х., 2004. - 135 с. - (Філос.; Вип. 18). - укp.Висвітлено філософські проблеми у галузі методології та діалектики пізнання, філософської антропології і філософії культури, соціальної філософії виховання, психології творчості та духовності. Розкрито когнітивні основи розробки проблеми сучасної філософсько-освітньої парадигми, аспекти соціально-філософського аналізу проблеми нерівності в освіті. Описано парадигму формування духовно-моральнісної культури особистості. Розглянуто питання визначення провідних освітніх цінностей за умов інтеграції України у європейський простір, проблеми ноосферної освіти. Освещены философские проблемы в области методологии и диалектики познания, философской антропологии и философии культуры, социальной философии воспитания, психологии творчества и духовности. Раскрыты когнитивные основы разработки проблемы современной философско-образовательной парадигмы, аспекты социально-философского анализа проблемы неравенства в образовании. Описана парадигма формирования духовно-моральностной культуры личности. Рассмотрены вопросы определения ведущих образовательных ценностей в условиях интеграции Украины в европейское пространство, проблемы ноосферного образования. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж69749/філос Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|