Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського / ред.: М. І. Сметанський. - Вінниця, 2005. - 139 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 14). - укp.Висвітлено психолого-педагогічні засади природничо-географічної та економічної освіти. Проаналізовано вплив закономірностей територіальної організації виробництва і розселення на формування регіонального ринку праці. Розглянуто питання графічного моделювання у навчанні географії. Викладено особистісно зорієнтований підхід до формування екологічної культури молодших підлітків. Розкрито психологічні аспекти інтегрованого навчання в галузі природознавства в загальноосвітній школі. Визначено чинники формування соціально-економічних інтересів школярів. Описано сучасні інноваційні технології як складову удосконалення педагогічної майстерності вчителя географії. Висвітлено проблеми впровадження сучасних педагогічних технологій у систему професійної підготовки учителів середньої школи, теоретичні засади кредитно-модульної системи навчання, психолого-педагогічні аспекти готовності шестирічної дитини до навчання в школі, формування навичок організаторської діяльності старшокласників. Освещены психолого-педагогические основы природоведческо-географического и экономического образования. Проанализировано влияние закономерностей территориальной организации производства и расселения на формирование регионального рынка труда. Рассмотрены вопросы графического моделирования в обучении географии. Изложен личностно ориентированный подход к формированию экологической культуры младших подростков. Раскрыты психологические аспекты интегрированного обучения в области природоведения в общеобразовательной школе. Определены факторы формирования социально-экономических интересов школьников. Представлены современные инновационные технологии как составная усовершенствования педагогического мастерства учителя географии. Освещены проблемы внедрения современных педагогических технологий в систему профессиональной подготовки учителей средней школы, теоретические основы кредитно-модульной системы обучения, психолого-педагогические аспекты готовности шестилетнего ребенка к обучению в школе, формирования навыков организаторской деятельности старшеклассников. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3 + Ч30я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|