Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка / ред.: Г. Терещук. - Т., 2005. - 178 с. - (Педагогіка; N 1). - укp.Проаналізовано організацію навчального процесу у ВНЗ на основі технологій дистанційного навчання, стан сформованості творчого стилю педагогічної діяльності студентів - майбутніх педагогів, розвиток їх педагогічної інтуїції іноземною мовою. Описано модульно-варіантну систему вивчення педагогічних дисциплін, психолого-педагогічну структуру готовності майбутніх перекладачів до професійної творчої діяльності, систему вправ для курсу інтенсивного навчання англійської мови студентів економічних університетів. Розглянуто питання взаємодії позашкільних навчальних закладів та молодіжних організацій у дозвіллєвій діяльності старшокласників, висвітлено соціально-педагогічні передумови дослідження потенціалу їх професійного самовдосконалення. Проанализированы организация учебного процесса в ВУЗ на основе технологий дистанционного обучения, состояние сформированности творческого стиля педагогической деятельности студентов - будущих педагогов, развитие их педагогической интуиции с помощью иностранного языка. Описаны модульно-вариантная система изучения педагогических дисциплин, психолого-педагогическая структура готовности будущих переводчиков к профессиональной творческой деятельности, система упражнений для курса интенсивного изучения английского языка студентов экономических университетов. Рассмотрены вопросы взаимодействия внешкольных учебных заведений и молодежных организаций в досуговой деятельности старшеклассников, освещены социально-педагогические предпосылки исследования потенциала их профессионального самосовершенствования. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|