Воронко Л. А. Непряме навіювання як метод педагогічного і психологічного впливу / Л. А. Воронко, Н. М. Колєватова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 22. - С. 18-23. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Звернено увагу на перевагу непрямого навіювання як методу педагогічного і психологічного впливу на дітей, підлітків і молодих людей перед такими широко розповсюдженими у педагогічній практиці методами, як: переконання, пряме навіювання, заохочення, покарання тощо. Утверждено, что косвенное внушение как метод педагогического и психологического воздействия на детей, подростков и молодых людей имеет ряд преимуществ перед такими широко распространёнными в педагогической практике методами как: убеждение, прямое внушение, поощрение, наказание и т. д. This article deals with suggestion indirect as a method of pedagogical and phcychological influence upon children, teenagers and youth; its advantages as compared to a well known and widely spread in pedagogics methods as: persuasion, direct suggestion, interest, punishment, etс. Ключ. слова: сугестор, сугеренд, навіювання, сприйняття, реагування Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.25 + Ю953.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|