Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / ред.: І. М. Хом'як. - Рівне, 2004. - 155 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 29). - укp.Висвітлено проблеми теорії педагогіки, дидактики, історії педагогіки, методики навчання, виховання, розвитку дітей та учнівської молоді в закладах освіти. Розглянуто питання освоєння історико-педагогічного досвіду як умову формування професійної компетентності сучасного вчителя, підготовки вихователя як суб'єкта інноваційної педагогічної діяльності в контексті сучасних тенденцій розвитку освіти. Проаналізовано основні етапи формування професійної компетентності вихователів дітей дошкільного віку, особистісні пріоритети гуманістичного виховання. Розкрито діалогічні засади організації гуманістично орієнтованої педагогічної взаємодії, описано психолого-педагогічні моделі вивчення взаємодії батьків і дітей. Освещены проблемы теории педагогики, дидактики, истории педагогики, методики обучения, воспитания, развития детей и ученической молодежи в учебных заведениях. Рассмотрены вопросы освоения историко-педагогического опыта как условие формирования профессиональной компетентности современного учителя, подготовки воспитателя как субъекта инновационной педагогической деятельности в контексте современных тенденций развития образования. Проанализированы основные этапы формирования профессиональной компетентности воспитателей детей дошкольного возраста, личностные приоритеты гуманистического воспитания. Раскрыты диалогические основы организации гуманистически ориентированного педагогического взаимодействия, представлены психолого-педагогические модели изучения взаимодействия родителей и детей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.2я54(4УКР)
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|