РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000042173<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гавриленко А. В. 
Основи менеджменту та маркетингу : Конспект лекцій / А. В. Гавриленко, Т. О. Гаврилко; Нац. авіац. ун-т. - К., 2005. - 68 c. - Бібліогр.: с. 66. - укp.

Наведено вимоги до сегментації ринку, розкрито суть понять товару, ринку, лідерства, організації, менеджменту та маркетингу. Висвітлено основні положення товарної політики, а також методи аналізу внутрішнього середовища організації. Проаналізовано етапи життєвого циклу товару залежно від основних чинників, запропоновано методики атестації персоналу.

Приведены требования к сегментации рынка, раскрыта сущность понятий товара, рынка, лидерства, организации, менеджмента, маркетинга. Освещены основные положения товарной политики, а также методы анализа внутренней среды организации. Проанализированы этапы жизненного цикла товара в зависимости от основных факторов, предложены методики аттестации персонала.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 я73-2 + У010.322 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662695 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського