Гавриленко А. В. Основи менеджменту та маркетингу : Конспект лекцій / А. В. Гавриленко, Т. О. Гаврилко; Нац. авіац. ун-т. - К., 2005. - 68 c. - Бібліогр.: с. 66. - укp.Наведено вимоги до сегментації ринку, розкрито суть понять товару, ринку, лідерства, організації, менеджменту та маркетингу. Висвітлено основні положення товарної політики, а також методи аналізу внутрішнього середовища організації. Проаналізовано етапи життєвого циклу товару залежно від основних чинників, запропоновано методики атестації персоналу. Приведены требования к сегментации рынка, раскрыта сущность понятий товара, рынка, лидерства, организации, менеджмента, маркетинга. Освещены основные положения товарной политики, а также методы анализа внутренней среды организации. Проанализированы этапы жизненного цикла товара в зависимости от основных факторов, предложены методики аттестации персонала. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 я73-2 + У010.322 я73-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА662695 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|