Особливості використання маркетингових технологій в умовах інноваційних змін в економіці : Зб. наук. пр. / ред.: М. І. Бондаренко; Харк. облдержадмін. Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна; Харк. ін-т бізнесу і менедж.; Загреб. вищ. шк. економіки та менедж. (Хорватія); Львів. ін-т менедж. - Х. : ХІБМ, 2005. - 352 c. - укp.Розглянуто наукові та практичні проблеми використання маркетингових технологій за умов сучасних економічних інноваційних змін. Визначено вплив підприємницького середовища на формування промислово-інноваційної політики держави й обгрунтовано доцільність використання маркетингової концепції в державному управлінні та економічній діяльності. Розглянуто проблеми проведення маркетингових досліджень, формування ефективних логістичних систем та застосування інноваційних технологій у процесі розробки маркетингових стратегій. Наведено пропозиції щодо удосконалення системи підготовки спеціалістів-маркетологів у вищих навчальних закладах України. Рассмотрены научные и практические проблемы использования маркетинговых технологий в условиях современных экономических инновационных преобразований. Исследовано влияние предпринимательской среды на формирование государственной промышленно-инновационной политики и обоснована необходимость использования маркетинговой концепции в государственном управлении и экономической деятельности. Рассмотрены проблемы проведения маркетинговых исследований, формирования эффективных логистических систем и использования инновационных технологий в процессе разработки маркетинговых стратегий. Внесены предложения по усовершенствованию системы подготовки специалистов-маркетологов в высших учебных заведениях Украины. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 ф я43 + У9(4УКР)421 ф я43
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА659710 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|