Ребрина А. А. Особливості трудової діяльності маркетологів та їх професійно значущі якості у ППФП / А. А. Ребрина // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 12. - С. 40-47. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Проаналізовано результати анкетування маркетологів, студентів-маркетологів старших курсів і магістрантів, що пройшли виробничу практику з метою визначення особливостей їх трудової діяльності та професійно значущих якостей як одного із елементів ППФП. Проанализированы результаты анкетирования маркетологов с целью определения особенностей их трудовой деятельности и профессионально значимых качеств в ППФП. In article are considered a question on revealing features of professional work and professionally important qualities of experts in marketing which can affect on competitive an opportunity of experts of experts in marketing on a labour market. Ключ. слова: анкетування, професійно значущі якості Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1п
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|