Прохоренко К. М. Паблік Рілейшнз : Навч. посіб. / К. М. Прохоренко; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. - Л. : Вид-во Львів. комерц. акад., 2005. - 93 c. - Бібліогр.: с. 92-93. - укp.Розглянуто історію становлення паблік рилейшнз (ПР), етапи, практичні аспекти її концепції. Проаналізовано відносини ПР з засобами масової інформації, державою та місцевою владою, працівниками підприємства та споживачами. Запропоновано методику оцінки ефективності ПР-програм, розкрито суть поняття трудового колективу. Наведено напрямки дослідження іміджу підприємства, викладено схему функціональної взаємодії комерційної структури з окремими органами державного управління. Визначено взаємозв'язок між маркетинговими комунікаціями та комунікаціями в ПР. Рассмотрена история становления Паблик Рилейшнз (ПР), этапы развития, практические аспекты ее концепции. Проанализированы отношения ПР со средствами массовой информации, государством и местной властью, работниками предприятия и потребителями. Предложена методика оценки эффективности ПР-программ, раскрыта сущность понятия трудового коллектива. Приведены направления исследования имиджа предприятия, изложена схема функционального взаимодействия коммерческой структуры с отдельными органами государственного управления. Определена взаимосвязь между маркетинговыми коммуникациями и коммуникациями в ПР. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА665723 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|