Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр.. Вип. 2 / ред.: С. Сисоєва; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Вид-во П/П "ЕКМО", 2004. - 413 c. - укp.Висвітлено проблеми підвищення кваліфікації фахівців податкової служби за сучасних соціально-економічних умов, аспекти перепідготовки сучасних спеціалістів. Розглянуто питання практичної підготовки майбутнього вчителя початкових класів за умов ступеневої освіти. Проаналізовано формування професійно-значущих якостей майбутніх менеджерів у процесі професійної підготовки, основні етапи розвитку систем профорієнтаційної роботи з учнівською молоддю (1920-ті рр. - початок ХХІ ст.). Визначено основні дефініції туризму в історичному розвитку, перспективи післядипломної підготовки вчителів у галузі мистецької освіти. Розкрито теоретико-педагогічні засади формування мотивів до занять фізичною культурою в учнів початкових класів. Висвітлено особливості впровадження лекційно-практичної технології навчання у ліцеї. Описано сучасні інформаційні технології в освіті дорослих, особливості професійного навчання дорослих безробітних в професійних навчальних закладах. Розглянуто проблеми формування духовних засад особистості в діяльності соціального педагога навчального закладу, питання формування міжособистісної толерантності підлітків та юнаків як напрям діяльності психологічної служби навчального закладу. Освещены проблемы повышения квалификации специалистов налоговой службы в современных социально-экономических условиях, аспекты переподготовки современных специалистов. Рассмотрены вопросы практической подготовки будущего учителя начальных классов в условиях ступенчатого образования. Проанализированы формирование профессионально-значимых качеств будущих менеджеров в процессе профессиональной подготовки, основные этапы развития систем профориентационной работы с ученической молодежью (1920-е гг. - начало ХХІ ст.). Определены основные дефиниции туризма в историческом развитии, перспективы последипломной подготовки учителей в области художественного образования. Раскрыты теоретико-педагогические основы формирования мотивов к занятиям физической культурой в учеников начальных классов. Освещены особенности внедрения лекционно-практической технологии обучения в лицее. Описаны современные информационные технологии в образовании взрослых, особенности профессионального обучения взрослых безработных в профессиональных учебных заведениях. Рассмотрены проблемы формирования духовных основ личности в деятельности социального педагога учебного заведения, вопросы формирования межличностной толерантности подростков и юношей как направление деятельности психологической службы учебного заведения. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)
Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|