Кукса В. Переорієнтація професійної самосвідомості студента фізреабілітолога [Електронний ресурс] / В. Кукса // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 4. - С. 40-47. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Вказано, що освоєння студентами майбутньої спеціальності варто починати з виховання професійного мислення відповідно до змісту майбутньої професійної діяльності. Подальша підготовка кадрів з фізичної реабілітації неможлива без переорієнтації самосвідомості на оздоровчий стиль діяльності думки. Отмечено, что освоение студентами будущей специальности следует начинать с воспитания профессионального мышления в соответствии с содержанием будущей профессиональной деятельности. Дальнейшая подготовка кадров по физической реабилитации невозможна без переориентации самосознания на оздоровительный стиль мыследеятельности. Mastering future specialty by students should begin with development of professional thinking in accordance with contents of future professional activity. Further preparation of physical rehabilitation specialists is impossible without reorientation of self-consciousness on health-related style of thinking. Ключ. слова: самосвідомість, діяльності думки Індекс рубрикатора НБУВ: Р354.1р
Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|