Самойленко Є. М. Порівняльні дослідження впливу психологічної статі на самооцінку юнаків і дівчат - студентів технічних та гуманітарних спеціальностей вузів / Є. М. Самойленко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 18. - С. 310-318. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Розкрито актуальну проблему взаємозв'язку самооцінки та психологічної статі (маскулінності, фемінінності і андрогінкості) хлопців і дівчат - студентів технічних і гуманітарних спеціальностей ВНЗ. За матеріалами експериментально-психологічного дослідження, проведеного за 16PF Р.Кеттеллу і з використанням адаптованого тесту на самооцінку, зроблено аналіз обумовленості самооцінки хлопців і дівчат. Раскрыта актуальная проблема взаимосвязи самооценки и психологического пола (маскулинности, фемининности и андрогинии) юношей и девушек - студентов технических и гуманитарных специальностей ВУЗ. По материалам экспериментально-психологического исследования, проведенного по 16PF Р.Кеттеллу и с использованием адаптированного теста на самооценку, сделан анализ обусловленности самооценки студентов полоролевыми отличиями. The article reveals the actual problem of the relationship between self-evaluation and psychological state (masculinity, feminity and androgyny) of girls and boys - the students of technical and humanitarian specialties of higher educational establishments. ?The analysis of conditioning of self-evaluation of girls and boys by sexual role differences has been made according to the materials of experimental-psychological research made with the help of 16PF P. Kettell and application of the adapted test on self evaluation. Ключ. слова: маскулінність, фемінінність, андрогінія, самоцінка Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.3 + Ю952.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|