Проблеми змісту педагогічної підготовки вчителя у контексті аксіологічності освіти (історичний, теоретико-практичний аспекти) : Матеріали Міжнар. наук. конф., присвяч. 170-річн. ювілею НПУ ім. М.П.Драгоманова / ред.: Л. Вовк, О. Падалка; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, "Проблеми змісту педагогічної підготовки вчителя у контексті аксіологічної освіти (історичний, теоретико-практичний аспекти)", міжнародна наукова конференція, присвячена 170-річному ювілею НПУ ім. М.П.Драгоманова (2005+ Київ). - К., 2005. - 148 c. - укp.Висвітлено історико-педагогічні, теоретико-практичні проблеми підготовки вчителя у контексті сучасних цінностей освіти. Проаналізовано інноваційні технології, що забезпечують підготовку на рівні входження вітчизнянної освіти у світовий освітній простір. Розглянуто трудове виховання як категорію цінності у системі професійно-педагогічної підготовки учителя, національну самосвідомість як компонент всебічного розвитку особистості майбутнього вчителя. У контексті ідей представників наукової думки України кінця ХІХ - початку ХХ ст. викладено питання про інституалізацію освіти. Освещены историко-педагогические, теоретико-практические проблемы подготовки учителя в контексте современных ценностей образования. Проанализированы инновационные технологии, обеспечивающие подготовку на уровне вхождения отечественного образования в мировое образовательное пространство. Рассмотрены трудовое воспитание как категория ценности в системе профессионально-педагогической подготовки учителя, национальное самосознание как компонент всестороннего развития личности будущего учителя. В контексте идей представителей научной мысли Украины конца ХІХ - начала ХХ ст. изложены вопросы об институализации образования. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: СО26603 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|