Проблеми соціалізації майбутніх фахівців в контексті вимог Болонського процесу / ред.: А. М. Богуш. - О., 2004. - 98 с. - (Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського; Спец. вип.). - укp. - рус.Висвітлено проблеми адаптації і соціалізації учнів-інвалідів за умов професійного навчання, проблеми превентивної педагогіки та шляхи їх вирішення, формування професіоналізму майбутніх фахівців. Викладено інноваційні підходи до виховної роботи у ПТУ, проаналізовано особливості корекційно-виховної діяльності з учнями ПТУ, формування їх правової культури. Розглянуто проблему формування потенціалу професійного саморозвитку майбутніх фахівців, питання їх підготовки до самодіагностики гендерних якостей, а також діагностики дозвіллєвої культури. Освещены проблемы адаптации и социализации учеников-инвалидов в условиях профессионального обучения, проблемы превентивной педагогики и пути их решения, формирование профессионализма будущих специалистов. Изложены инновационные подходы к воспитательной работе в ПТУ, проанализированы особенности коррекционно-воспитательной деятельности с учениками ПТУ, формирование их правовой культуры. Рассмотрены проблема формирования потенциала профессионального саморазвития будущих специалистов, вопросы их подготовки к самодиагностике гендерных качеств, а также диагностики культуры досуга. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312я431 + Ч461.203я431
Шифр НБУВ: Ж69786/спец. Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|