РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000044216<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Стоун М.  
Прямой и интерактивный маркетинг / М. Стоун, Э. Бонд, Э. Блейк. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2005. - 530 c. - рус.

Проанализированы особенности прямого и интерактивного маркетинга, освещена их стратегия. Рассмотрены вопросы сегментации рынка, управления отношениями с клиентами, производства и выполнения заказов в прямой почтовой рекламе, управления маркетинговой кампанией, тестирования в прямом и интерактивном маркетинге.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА660169 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського