РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000044277<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сак Т. В. 
Психолого-педагогічні основи управління учбовою діяльністю учнів із затримкою психічного розвитку у школі інтенсивної педагогічної корекції / Т. В. Сак. - К. : Актуальна освіта, 2005. - 246 c. - Бібліогр.: с. 235-246. - укp.

Висвітлено психологічні аспекти людської діяльності та основні теорії її дослідження (О.М.Леонтьєва, С.Л.Рубінштейна, Б.Ф.Ломова). Наведено загальну характеристику та визначено структуру учбової діяльності, зокрема цілі, задачі, продукти та засоби її реалізації, а також змістову, операційну та мотиваційну складові. Розглянуто питання корекції учбової діяльності учнів з затримкою психічного розвитку, запропоновано психологічні механізми її управління та ефективні методи навчання. Показано специфіку пояснення навчального матеріалу та організації способу діяльності учнів на уроках у допоміжній школі. Представлено систему учбово-пізнавальних завдань, спрямованих на виконання різноманітних розумових і логічних дій, а також операцій, що сприяють засвоєнню нової інформації та основної ідеї. Наведено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми управління учбовою діяльністю на матеріалі з природознавства школи інтенсивної педагогічної корекції.

Освещены психологические аспекты человеческой деятельности и основные теории ее исследования (О.М.Леонтьева, С.Л.Рубинштейна, Б.Ф.Ломова). Приведена общая характеристика и определена структура учебной деятельности, в частности цели, задачи, продукты и способы ее реализации, а также содержательная, операционная и мотивационная составляющие. Рассмотрены вопросы коррекции учебной деятельности учащихся с задержкой психического развития, предложены психолоические механизмы ее управления и эффективные методы обучения. Показана специфика изложения учебного материала и организации способа деятельности учащихся на уроках во вспомогательной школе. Представлена система учебно-познавательных заданий, направленных на выполнение различных умственных и логических действий, а также операций, способствующих усвоению новой информации и основной идеи. Приведены результаты теоретико-экспериментального исследования проблемы управления учебной деятельностью на материалах по природоведению школы интенсивной педагогической коррекции.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.2 + Ю948.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666824 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського