Шегедин М. Б. Реалізація дидактичних принципів навчання зі спеціальності "лабораторна діагностика" осіб з вадами слуху / М. Б. Шегедин, І. С. Смачило, І. О. Гнатюк // Клініч. фармація. - 2004. - 8, № 3. - С. 3-6. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто особливості навчання та сприйняття матеріалу студентами, які не чують. Надано схему навчання осіб з вадами слуху зі спеціальності "Лабораторна діагностика" у Львівському державному медичному коледжі ім. А. Крупинського. Проаналізована реалізація деяких загальнопедагогічних та специфічних принципів навчання осіб з порушеним слухом. Розглянуто важливість принципу у навчанні осіб, які не чують, зокрема у процесі викладання професійних дисциплін. Реалізацію цього дидактичного принципу розкрито з урахуванням різних груп засобів наочності: натуральні об'єкти, схематичні та зображувальні способи використання наочності - ілюстративний, демонстраційний, дієвий. Під час аналізу принципу доступності акцентовано увагу на важливості врахування стану залишкового слуху в студентів, а за реалізації принципу грунтовності - на своєрідності розвитку словесно-логічної пам'яті у вищезгаданих студентів. Відображено реалізацію принципів емоційності та зв'язку навчання з практичною діяльністю. Ключ. слова: вади слуху, принцип наочності, принцип грунтовності, принцип доступності, принцип емоційності, принцип зв'язку навчання з практичною діяльністю Індекс рубрикатора НБУВ: Р683.024.2р3-34 + Р345р3-34
Шифр НБУВ: Ж15836 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|