Філіна А. П. Рекламна діяльність в системі маркетингу - основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин / А. П. Філіна // Культура народов Причерноморья. - 2004. - № 51. - С. 65-73. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.Розглянуто призначення сучасної реклами за умов ринкових відносин. Зазначено, що реклама як інструмент системи організації масового збуту є однією з рушійних сил, яка сприяє підвищенню життєвого рівня в Україні та в усьому світі. Наведено принципову схему рекламного процесу, яка складається з чотирьох ланок: рекламодавець - рекламне агентство - засоби поширення реклами - споживач. Висвітлено основні функції рекламодавця. Рассмотрено назначение современной рекламы в условиях рыночных отношений. Отмечено, что реклама как инструмент системы организации массового сбыта является одной из движущих сил, которая благоприятствует повышению жизненного уровня в Украине и во всем мире. Приведена принципиальная схема рекламного процесса, которая состоит из четырех звеньев: рекламодатель - рекламное агентство - средства распространения рекламы - потребитель. Освещены основные функции рекламодателя. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16332 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|