РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000044527<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Окса М. М. 
Ретроспективні генези і сучасні тенденції розвитку експериментальних навчально-виховних закладів Німеччини : Моногр. / М. М. Окса; Мелітоп. держ. пед. ун-т. - Мелітополь, 2005. - 96 c. - Бібліогр.: с. 94-96. - укp.

Висвітлено педагогічний досвід і запропоновано нові технології систем освіти Західної Європи. Розкрито теоретичні засади та охарактеризовано основні напрями реформаторської педагогіки. Проаналізовано діяльність вальдорфської школи, "Школи Гуманності" П.Гехеба, подано педагогічну концепцію А.Райхвайна як вираження гуманістичних ідей. Розглянуто педагогічні погляди Г.Вінекена, систему П.Петерссена, розглянуто спадщину М.Монтессорі.

Освещен педагогический опыт и предложены новые технологии систем образования Западной Европы. Раскрыты теоретические основы и охарактеризованы основные направления реформаторской педагогики. Проанализирована деятельность вальдорфской школы, "Школы Гуманости" П.Гехеба, дана педагогическая концепция А.Райхвайна как выражение гуманистических идей. Рассмотрены педагогические взгляды Г.Винекена, система П.Петерссена, наследие М.Монтессори.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4НІМ) + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665997 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського