РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000045201<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шестов С. Н. 
Словарь рекламных и маркетинговых терминов / С. Н. Шестов; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.И.Туган-Барановского. - Донецк, 2005. - 157 c. - рус.

Приведены термины, применяемые в рекламной и маркетинговой теории и практике. Освещены вопросы маркетинговых и рекламных исследований, планирования, продвижения, пропаганды, связей с общественностью, средств распространения рекламы, медиа-планирования, маркетинговой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.я212 + У9(4УКР)421я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА664112 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського