Пальчевський С. С. Соціальна педагогіка : Навч. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. / С. С. Пальчевський. - К. : Кондор, 2005. - 560 c. - укp.Розкрито зміст поняття соціальної педагогіки, визначено її функції та завдання. Наведено психолого-педагогічні методи соціалізації, спрямовані на гармонізацію особистісних і загальносуспільних інтересів. Досліджено проблеми сучасної віктимології та зарубіжний досвід реалізації соціально-педагогічної діяльності. Розглянуто мікро-, мезо- та мегачинники соціалізації та їх вплив на формування екопсихологічної системи особистості. Наведено методики та технології здійснення соціально-педагогічної діяльності з різними категоріями осіб - молодим подружжям, дітьми раннього дитячого та дошкільного віку, учнями загальноосвітніх навчальних закладів, а також з підлітками, схильними до правопорушень та дітьми шкільного віку з неблагополучних сімей у мікрорайонах, навчальних закладах інтернатного типу, притулках і дитячих будинках. Визначено зміст роботи соціального педагога з молодими інвалідами, хворими та обдарованими учнями. Проаналізовано особливості здійснення соціалізації молодих фахівців у процесі їх підготовки до трудової діяльності. Розглянуто питання соціально-педагогічної підтримки в'язнів у пенітенціарних установах. Визначено автосугестопедичні засади формування особистості соціального педагога як фахівця. Раскрыто содержание понятия социальной педагогики, определены ее функции и задания. Приведены психолого-педагогические методы социализации, направленные на гармонизацию личностных и общественных интересов. Исследованы проблемы современной виктимологии и зарубежный опыт реализации социально-педагогической деятельности. Рассмотрены микро-, мезо- и мегафакторы социализации и их влияние на формирование экопсихологической системы личности. Приведены методики и технологии осуществления социально-педагогической деятельности с различными категориями лиц - молодоженами, детьми раннего детского и дошкольного возраста, учащимися общеобразовательных учебных заведений, а также с подростками, склонными к правонарушениям и детьми школьного возраста из неблагополучных семей в микрорайонах, учебных заведениях интернатного типа, приютах и детских домах. Определено содержание работы социального педагога с молодыми инвалидами, больными и одаренными учениками. Проанализированы особености осуществления социализации молодых специалистов в процессе их подготовки к трудовой деятельности. Рассмотрены вопросы социально-педагогической поддержки заключенных в пенитенциарных заведениях. Установлены автосугестопедические основы формирования личности социального педагога как специалиста. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА663594 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|