РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000045376<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Григоренко В.  
Соціальне підкріплення як фактор оптимізації післядипломної підготовки вчителя фізичної культури [Електронний ресурс] / В. Григоренко, В. Пристинський, О. Олійник, О. Зінов'єв // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 2-3. - С. 95-97. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Викладено науково-практичні аспекти впливу соціального підкріплення як фактора, що стимулює безперервну післядипломну фізкультурну освіту. Найважливішою тенденцією в реалізації даної проблеми варто вважати розвиток мотиваційної сфери вчителів фізичної культури (тренера-викладача) і формування домінувального мотиву діяльності. Це пов'язане з тим, що роль домінувальної мотивації до діяльності за практичних умов розглядається як формування системи самооцінки, особистісних стандартів, типу атрибуції й привабливості результату діяльності педагога.

Изложены научно-практические аспекты влияния социального подкрепления как фактора, стимулирующего непрерывное последипломное физкультурное образование. Важнейшей тенденцией в реализации данной проблемы следует считать развитие мотивационной сферы учителя физической культуры (тренера-преподавателя) и формирование доминирующего мотива деятельности. Это связано с тем, что роль доминирующей мотивации к деятельности в практических условиях рассматривается как формирование системы самооценки, личностных стандартов, типа атрибуции и привлекательности результата деятельности педагога.

Scientific and practical aspects of influence of social reinforcement as a factor stimulating continuous post higher physical education are presented in this article. Developing the motivation sphere of a physical culture teacher and forming the dominating motive of the activity should be regarded as the most important trend in realizing the given problem. It is connected with the fact that the dominating motivation effect of the activity under practical conditions is regarded as forming the system of self appreciation, standards of personality such as attribution and attraction of teacher's activity result.


Ключ. слова: післядипломна пдіготовка, аспект, фактор
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р7

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського