РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000046102<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мічуда Ю.  
Тенденції у розвитку олімпійського маркетингу кінця ХХ - початку XXI століття [Електронний ресурс] / Ю. Мічуда // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 1. - С. 121-125. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто нові аспекти розвитку олімпійського маркетингу кінця ХХ - початку XXI ст. Проаналізовано особливості маркетингових програм організаторів Ігор XXVII Олімпіади в Сіднеї й XIX зимових Олімпійських Ігор у Солт-Лейк-Сіті.

Рассмотрены новые аспекты развития олимпийского маркетинга конца ХХ - начала XXI ст. Проанализированы особенности маркетинговых программ организаторов Игр XXVII Олимпиады в Сиднее и XIX зимних Олимпийских Игр в Солт-Лейк-Сити.

New aspects of development of Olympic marketing at the end of XX - beginning of XXI centuries are considered in the article. The marketing programs of the organizers of Games of XXVII Olympiad in Sydney and XIX Winter Olympic Games in Salt Lake City are subjected to the analysis.


Ключ. слова: тенденції, маркетинг
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(0)90

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського