Вачевський М. В. Теоретико-методичні засади формування у майбутніх маркетологів професійної компетенції : Моногр. / М. В. Вачевський; Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - К. : ВД "Професіонал", 2005. - 363 c. - Бібліогр.: 399 назв. - укp.Розглянуто методологічні, наукові, організаційні та методичні основи теоретико-методичних засад формування у майбутніх маркетологів професійної компетенції в системі безперервної освіти. Проаналізовано структуру, напрями, засоби та форми практичної реалізації даної проблеми, її прогностичність у напрямі підготовки молоді до діяльності за умов ринкової економіки. Рассмотрены методологические, научные, организационные и методические основы теоретико-методических принципов формирования у будущих маркетологов профессиональной компетенции в системе беспрерывного образования. Проанализированы структура, формы, направления, средства и формы практической реализации данной проблемы, ее прогностичность в направлении подготовки молодежи к деятельности в условиях рыночной экономики. Індекс рубрикатора НБУВ: У.р
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА661141 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|