Євсєєва О. В. Теоретичні засади використання системи навчальних завдань з усвідомленням діяльнісного і результативного компонентів : Навч. посіб. для студ. і викл. природ.-геогр. ф-ту / О. В. Євсєєва; Ніжин. держ. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2005. - 41 c. - Бібліогр.: с. 39-41. - укp.Визначено чинники підготовки вчителя біології, які формуються суспільством і є сферою причин, що стосуються навчання взагалі та до навчально-пізнавальної діяльності студентів зокрема. Розглянуто чинники навчання, зокрема, освітню мету та цілі навчання, компоненти навчально-пізнавальних видів діяльності, зміст вищої освіти студента-біолога педагогічного вузу. Определены факторы подготовки учителя биологии, формирующиеся обществом и представляющие собой сферу причин по отношению к обучению в целом и учебно-познавательной деятельности студентов в частности. Рассмотрены факторы обучения, в частности, образовательная цель и цели обучения, компоненты учебно-познавательных видов деятельности, содержание высшего образования студента-биолога педагогического вуза. Індекс рубрикатора НБУВ: Б.я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р105225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|