Сітарська Б. Теоретичні і методологічні засади дидактичних завдань з педагогіки у процесі підготовки та вдосконалення вчителів : Моногр. / Б. Сітарська. - К. : Основа, 2005. - 363 c. - Бібліогр.: с. 317-346. - укp.Проаналізовано сучасний стан підготовки педагогічних кадрів у період реформування освітньої системи у Польщі. Розглянуто навчальні плани та програми психолого-педагогічної освіти вчителів на межі XX - XXI ст. Розроблено нову концепцію педагогічного навчання на базі використання дидактичних завдань, сформованих у контексті різноманітних ситуацій. Визначено зміст основних понять і наведено типологію дидактичних завдань. Розглянуто особливості інтеграції психологічного та педагогічного змісту в дидактичних завданнях, розроблено методику проведення дидактичного експерименту. Наведено приклади застосування сучасних методів та аудіовізуальних засобів у процесі реалізації дидактичних завдань. Проанализировано современное состояние процесса подготовки педагогических кадров в период осуществления реформ образовательной системы в Польще. Рассмотрены учебные планы и программы психолого-педагогического образования учителей на рубеже XX - XXI ст. Разработана новая концепция педагогического образования на основе выполнения дидактических заданий, сформированных в контексте разнообразных ситуаций. Раскрыто содержание основных понятий и приведена типология дидактических заданий. Рассмотрены особенности интеграции психологического и педагогического компонентов в дидактических заданиях, разработана методика проведения дидактического эксперимента. Приведены примеры использования современных методов и аудиовизуальных средств в процессе реализации дидактических заданий. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.514(4ПОЛ)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА662056 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|