РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000046243<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Теорія і практика інтеграції змісту освіти; Освітня програма "Довкілля" : Зб. наук. пр. / ред.: В. Р. Ільченко; Ін-т педагогіки АПН України; Наук.-метод. центр інтегр. змісту освіти АПН України; Полтав. облас. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. М.В.Остроградського. - К.; Полтава : Довкілля-К, 2004. - 133 c. - укp.

Розглянуто теоретичні та дидактичні засади інтеграції змісту природничо-наукової освіти. Встановлено необхідність технологізації навчання у школі особистісно орієнтованого спрямування. Розроблено концепцію інтегративної освіти й визначено психологічні чинники розвитку мислення особистості за умов інтегрованого навчання. Обгрунтовано методику підготовки педагогічних працівників до комплексної експертизи особистісно орієнтованого навчально-виховного процесу та педагогічні умови формування навичок використання природничо-наукових знань в учнів початкових класів. Представлено технологію систематизації навчального матеріалу інтегрованого курсу з природознавства у свідомості учнів V - VI класів на базі дидактичних тезаурусів. З'ясовано роль наступності у формуванні цілісних знань про живу природу в системі шкільної біологічної освіти XXI ст. Наведено методику визначення індексу соціальної зрілості особистості школяра. Висвітлено педагогічний досвід використання освітньої програми "Довкілля" та її вплив на духовний розвиток учнів.

Рассмотрены теоретические и дидактические основы интеграции содержания естественнонаучного образования. Установлена необходимость технологизации обучения в школе личностно ориентированного направления. Разработана концепция интегративного образования и определены психологические факторы развития мышления личности в условиях интегрированого обучения. Обоснована методика подготовки педагогов к комплексной экспертизе личносто ориентированого учебно-воспитательного процесса и педагогические условия формирования навыков использования естественнонаучных зананий в учащихся начальных классов. Представлена технология систематизации учебного материала интегративного курса по природоведению в сознанини учеников V - VI классов на базе дидактических тезаурисов. Установлена роль последовательности в формировании целостных знаний о живой природе в системе школьного биологичесокго образования XXI ст. Приведена методика определения индекса социальной зрелости личности учащегося. Освещен педагогический опыт использования образовательной программы "Довкілля" и ее влияние на духовное развитие учащихся.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21 + Б.р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС40235 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського