Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000046243<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Теорія і практика інтеграції змісту освіти; Освітня програма "Довкілля" : Зб. наук. пр. / ред.: В. Р. Ільченко; Ін-т педагогіки АПН України; Наук.-метод. центр інтегр. змісту освіти АПН України; Полтав. облас. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. М.В.Остроградського. - К.; Полтава : Довкілля-К, 2004. - 133 c. - укp.Розглянуто теоретичні та дидактичні засади інтеграції змісту природничо-наукової освіти. Встановлено необхідність технологізації навчання у школі особистісно орієнтованого спрямування. Розроблено концепцію інтегративної освіти й визначено психологічні чинники розвитку мислення особистості за умов інтегрованого навчання. Обгрунтовано методику підготовки педагогічних працівників до комплексної експертизи особистісно орієнтованого навчально-виховного процесу та педагогічні умови формування навичок використання природничо-наукових знань в учнів початкових класів. Представлено технологію систематизації навчального матеріалу інтегрованого курсу з природознавства у свідомості учнів V - VI класів на базі дидактичних тезаурусів. З'ясовано роль наступності у формуванні цілісних знань про живу природу в системі шкільної біологічної освіти XXI ст. Наведено методику визначення індексу соціальної зрілості особистості школяра. Висвітлено педагогічний досвід використання освітньої програми "Довкілля" та її вплив на духовний розвиток учнів. Рассмотрены теоретические и дидактические основы интеграции содержания естественнонаучного образования. Установлена необходимость технологизации обучения в школе личностно ориентированного направления. Разработана концепция интегративного образования и определены психологические факторы развития мышления личности в условиях интегрированого обучения. Обоснована методика подготовки педагогов к комплексной экспертизе личносто ориентированого учебно-воспитательного процесса и педагогические условия формирования навыков использования естественнонаучных зананий в учащихся начальных классов. Представлена технология систематизации учебного материала интегративного курса по природоведению в сознанини учеников V - VI классов на базе дидактических тезаурисов. Установлена роль последовательности в формировании целостных знаний о живой природе в системе школьного биологичесокго образования XXI ст. Приведена методика определения индекса социальной зрелости личности учащегося. Освещен педагогический опыт использования образовательной программы "Довкілля" и ее влияние на духовное развитие учащихся. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21 + Б.р(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС40235 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|