РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000048044<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Czyz S.  
Kinesthetic memory - verbal and visual interferences / S. Czyz, P. Olesniewicz // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 21. - С. 105-113. - Библиогр.: 16 назв. - англ.

Зроблено спробу з'ясувати, чи може мовний зв'язок перешкоджати обробці кінестетичної інформації в короткостроковій пам'яті. У дослідженні брали участь 60 суб'єктів (30 чоловіків і 30 жінок), випадково розділені на дві групи, що складаються з 15-ти чоловіків і 15-ти жінок кожна. З метою визначення наявності будь-яких розходжень між груповими вправами використано тест CORSI, що вимірює ємність прямої пам'яті та здатності до неявного вивчення. Головним тестом на кінестетичну пам'ять був тест моторних здатностей Latinek, що складався з 13-ти послідовних епізодів. Епізоди були представлені на телевізійному екрані. Завдання для учасників - відтворити всі представлені епізоди. Додатково до Latinek тесту, в експериментальній групі були представлені 6-розрядні номери перед тестом. Після відтворення теми епізодів учасники вибирали номер. Одержано достовірні розходження між експериментальною та контрольною групою. Сформульовано висновок, що усна інформація, яка подається учневі, може перешкоджати обробці кінестетичної інформації.

Сделана попытка выяснить, может ли речевая связь препятствовать обрабатывающей кинестетической информации в краткосрочной памяти. В нашем исследовании участвовало 60 субъектов (30 мужчин и 30 женщин), случайным образом разделенные на две группы, состоящие из 15-ти мужчин и 15-ти женщин каждая. С целью определения значения величины об имеющихся любых различиях между групповыми упражнениями использован тест CORSI, который измеряет емкость прямой памяти и способности к неявному изучению. Главным тестом на кинестетическую память был тест моторных способностей Latinek, который состоял из 13-ти последовательных эпизодов. Эпизоды были представлены на телевизионном экране. Задание для участников - воспроизвести все представленные эпизоды. В дополнение к Latinek тесту, в экспериментальной группе были представлены 6-разрядные номера перед тестом. После воспроизведения темы эпизодов участники выбирали номер. Получены достоверные различия между экспериментальной и контрольной группой. Сформулировано заключение - устная информация, данная ученику, может препятствовать обработке кинестетической информации.

Purpose. The aim of our research was to find out whether verbal communication may disturb processing kinesthetic information in short term memory. When human being makes a movement very often receives additional information e.g. verbal or visual from different sources (colleague, trainer, teacher, etc). When our short-term memory is occupied by kinesthetic information, does verbal or visual information disturb the processing of kinesthetic? According to Miller theory (1956), short-term memory has limited capacity (7±2 elements). However some suggests that only 4 elements (Cowan, 2001). Basic procedures. In our research participated 60 subjects. 30 men and 30 women were randomly divided into two groups consisted of 15men and 15women each. To evaluatewhether there are any differences between groups we did CORSI test, which measures the capacity of direct memory and ability to implicit learning. The main test for kinesthetic memory was Latinek' motor capability test, which consisted of 13movement sequences. Sequences were presented on TV screen. The task for participants was to re-produce all sequences in order that they were presented. In addition to Latinek' test, in experimental group were presented 6-digits number before Latinek's test. After rep1 Subjects reproducing the movement were to listen these verses again. Main findings. We found differences between experimental and control group. Conclusions. As an assumption of our experiment we formulated a few conclusions: verbal information givento a learner may disturb processing of kinesthetic information.


Ключ. слова: kinesthetic information, experiment, memory
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.128

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського