Давидова І. О. Аналітична функція маркетингу інформаційних продуктів та послуг / І. О. Давидова // Вісн. Харк. держ. акад. культури. - 2001. - Вип. 7. - С. 108-115. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.
Розглянуто систему управління інформаційним виробництвом, орієнтовану на споживача, проведено маркетингове дослідження інформаційного ринку.
Шифр НБУВ: Ж70200Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"