Романенко Л. Ф. Банківський маркетинг / Л. Ф. Романенко. - К. : Вид. Дім "Ін Юре", 2001. - 483 c. - Бібліогр.: 360 назв. - укp.Описано теорію та практику маркетингових технологій на підставі зарубіжного та вітчизняного досвіду. Наведено результати маркетингових досліджень за умов гуманізації виробництва, новітніх технологій та глобалізації науково-технічних інформаційних технологій. Запропоновано напрямки розвитку маркетингу як науки у соціально орієнтованій економіці. На базі програми економічного та соціального розвитку України, нормативних актів Національного банку України з грошово-кредитної політики висвітлено методологію маркетингової діяльності у банках України, спрямовану на досягнення західноєвропейського рівня інтеграції та регіоналізації банківської діяльності. Розглянуто модель маркетингового процесу, класифікацію банківського продукту, його створення та реалізацію у системі комерційних банків України під час вирішення проблем монетарного та регулятивного характеру, політики курсоутворення та валютного регулювання, вдосконалення платіжно-кредитної системи. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)262.10-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА615572 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|